tisdag 19 mars 2013

En kompis till mig


Här är min kompis. En relativt nyinköpt vän, förra sensommaren tror jag det var. Det blev inte så många turer men i år då ska det bli åka av.

Jag behöver inhandla lite prylar (att det alltid behöver vara så)

Jag behöver:

Cykelbyxor, jag har 1 par korta. Behövs fler. ASSOS TB.LAALALAI CYKELBYXA MED HÄNGSLEN DAM
Cykelhjälm, jag har en 10 år gammal. Huvudet är viktigt. GIRO SONNET HJÄLM SVART/VINRÖD
Cykeljacka/tröja - det verkar löjligt fast det är ju så att man cyklar framåtböjd och det är inte många av de vanliga jackorna/toparna som är tillräckligt långa i ryggen. Det kan bli kallt om jackan inte räcker till. CRAFT ACTIVE CONVERT JACKA DAMGORE CONTEST KORTÄRMAD TRÖJA DAMPEARL IZUMI SELECT LÅNGÄRMAD TRÖJA DAM

Frågan är ju bara vad jag ska köpa för något? Jag har ingen koll på cykelkläder och liknande! Hittade bara svindyra kläder på nätet, men ok det är inte säsong riktigt än. Fast favoritmärket craft verkar ju ha en del grejer. Hmm.

Herregud det är inte alltid bara lätt att vara nybörjare på cykel. Fast när det kommer till cykelkläder tror jag att jag måste prova. Jag är så bredaxlad och om det stramar över axlarna när jag cyklar kommer jag bli tokig!

Det är ju viktigt med rätt image. ;)

Inga kommentarer: