tisdag 19 mars 2013

Okidå jag är väl inte frisk riktigt än

Ett ganska tydligt tecken på att jag inte är frisk är att jag inte vill eller ens orkar tänka tanken på träning. Inte på det viset att jag orkar få tanken till handling. Jag är trött idag igen, så där helt slut trött. Så då blir det att ladda energi och komma igen. Då får jag plötsligt tid till att blogga, läsa tidning, raka benen och sånt där annat. Fast jag längtar efter att känna mig pigg igen. Och slänga mig iväg ut. Jogga hade inte varit fel, fast jag tar det en annan dag.

Fick till och med lov att ringa mannen i mitt liv och höra, om han trodde jag blivit lat eller om det helt enkelt är så att jag inte är helt frisk igen. Han trodde inte att det var lathet det berodde på i alla fall. Tyckte jag kunde ta en promenad, fast det tycker inte min kropp. Märkligt det där.

Inga kommentarer: