tisdag 4 november 2014

Det bästa med November

Årets mörkaste månad.

Varför ska man överhuvudtaget gilla den?

Jo fast alltså, visst är det lite mysigt med mörkret och rusket (just nu är det ju bara rusk, det har regnat så länge att jag vet inte.....).

* Extra härligt att springa ute i regnet och rusket för att sedan komma in i värmen och göra en eld i kaminen. (pepp inför kvällens löprunda/intervall - jag klarar inte att bestämma mig)

* Massor av levande ljus! (alltid :))

* Förbereda advent.

* Pyssla, fixa och måla om. Jag har en del saker, ljusstakar och en liten hylla som ska målas om.

* Fylla frysen med goda nyttigare chokladbollar och annat smått och gott.

 * Ta det lite lugnt.

* Bjuda in vänner på middag. Himla trevligt att umgås och äta, dricka gott och snacka skit.

* Spela spel. Jag har blivit helt galen i Sequence, supergillar.

* Lite extra fokus på att träna brukar kännas extra bra i November. Pumpa kroppen full av endorfiner.

* Boka in en massage.


Inga kommentarer: