måndag 24 november 2014

Hur gick det med träningen nurå?



Jag hade ju gjort ett ganska ambitiöst träningsupplägg för veckan som var, vill ni veta hur det gick??

Måndag: Kettlebell - check på den!
Tisdag: Styrketräning - check på den!
Onsdag: Jogga en lite längre runda....(kör även tur och retur Oslo (som det ser ut just nu) så vi får väl se hur det blir med det här).  -  VILA en liten promenad bara för att få igång kroppen lite efter många timmar i bilen.
Torsdag: Kettlebell - check på den!
Fredag: Spinning - check på den!
Lördag: Cirkelträning - check på den!
Söndag: Springa intervaller - Halv check, blev inga intervaller fast jag sprang och det var ett riktigt bra pass för att vara jag. 

Så det blev ju himla bra trots att det var en gaska intensiv vecka med allt annat som hände.

Hur ser följande vecka ut?

Ja, jo, hmmmm

Jag tänker så här på ett ungefär:

Måndag: Yinyoga (dvs VILA)
Tisdag: Kettlebell
Onsdag: Styrketräning på morgonen
Torsdag: Springa intervaller
Fredag: Spinning
Lördag: Cirkelträning
Söndag:  Kanske försöka mig på en lite längre tur joggandes,  fast vi har middag med vänner på lördagkvällen så det kanske bara blir en vilodag. Vi får se :).

Inga kommentarer: