måndag 24 november 2014

Julklappslistan.....



* Jag drömmer om den perfekta träningsväskan. Snygg design fast framförallt med många fack. Jag blir galen på väskor som har ett stort och några mindre på sidan. Jag vill ha mååååånga fack i olika storlekar. Så att man slipper att blanda allt i en salig röra. En väska med ett mindre fack för pulsband, ett för vattenflaska, ett för skor, ett för svettiga kläder....

*  Skulle bli så glad om jag kunde få någon typ av behandling, som ansiktsbehandling eller något liknande. Massage unnar jag mig ändå liksom, så de här andra lite lyxigare behandlingarna som skulle vara härligt.

*  Relativt stor höganäskrus, som kan användas till köksredskap eller att sätta i granris, påskris osv. Gärna så mörkt som möjligt.

* Ungefär allt av design från House doctor.

* Träningskläder eller tillbehör från Kari Traa.

* Supertröja från Craft, http://www.sportamore.se/produkt/74023-craft-er-wind-jersey-w-f-svartrosa

 * Ekologisk hudvård. Lotion, body butter och så vidare.

Ungefär så, fast mest av allt önskar jag mig avslappning, snö, längdskidåkning och mycket mys.

Inga kommentarer: