tisdag 9 december 2008

Då va det måndag igen

Så dær ja, den hær helgen har gått onødigt fort. Som vanligt har jag jobbat. Men sen har jag hunnit med lite "Tapas fest som blev singstar fest (med nya Abba singstar)" som vanligt så sjunger jag HELLRE ÆN BRA, træffat det gulligaste, finaste paret och hængde med dem på søndagskvællen. Vældigt mysig helg måste jag sæga.

Har ont i kroppen. Det ær før min kropp sællan får den vila den behøver. Jag måste skærpa mig, jag kan inte ha det så hær. Mera vila mellan træningarna. Så det så!

Det ær måndag och som vanligt børjar jobb veckan med styrke/spinningtimme. Vilket ær en hærlig start på veckan. Sen ær det bara att tuta och køra. Det ær inte många dagar kvar nu tills jag får åka hemåt till min bæsta familj. 14 dagar, det ær bara två veckor. Varav jag jobbar 12 av 14. Hihi.

Føresten så ringde min væninna igår. Nu ær allt bra igen. Hon ær superlycklig och glad. Jag ær så glad før hennes skull, hon førtjænar det bæsta. Hoppas han ær det. Jag ska ha utfrågning och så vidare på juldagen. Det ser jag fram emot. :)

Jag och Nisse ær lite osams nu igen. Vi går varandra på nerverna ibland. Det ær ju så med de man ælskar. Ibland blir det lite tight. Så jag førsøker berætta før honom att vi ska åka hem snart, så får han træffa alla andra han tycker om och vovvarna. Vet inte om han fattar, men jag førsøker i alla fall. ;)

Jag skickade inte sms fast jag druckit vin på lørdagkvællen. Hela søndagen gick åt till att ta upp telefonen, børja skriva och sen lægga ner den igen. Utan att skicka. Saknar.

2 kommentarer:

annso sa...

...då är det nästa vän som det går utför för..
Trött jag blir på killar! Synd bara att det tar så lång tid för en själv att inse hur dom egentligen håller på.

Nåväl! Det är bara två veckor kvar Lena, det kommer att säga scwisch!

Kramar!!

Lena sa...

Ja men de ju underbara oxå, samtidigt. Hihi