fredag 12 december 2008

En liten uppdatering

Jaha, vad har hænt? Ja allt och ingenting. Som vanligt.

Igår hade jag ledigt hela dagen. Vilket givetvis ledde till en julklapps letar dag. Hittade lite men har en svår nøt att knæcka. Vad sjutton ska jag hitta på till mormor och morfar? Sprang runt på stan som en galning. Fikade på værldens hærligaste cafe med sydafrikansk inredning. Gissa om jag længtade tillbaka. Sydafrika, here i come. :) Ja kanske inte just idag, men jag måste tillbaka någongång, med någon jag tycker om. Vill visa, fina, fina sydafrika.

Hade hiskeligt ont i kroppen igår. Kænns mycket bættre idag. Førstår inte det hær. Måste jag børja knapra piller? Herregud, ett tecken på att jag børjar bli gammal. Hjælp! Jag kommer bil som mormor, ta en treo varje dag "ifall att".

Idag har jag varit pucko. Bestæmde mig før att springa intervaller. I en backe. Sen nær jag børjade med det så insåg jag att det var ganska halt. Så bambi på hal is sprang intervaller med en hund som hade uttrycket "min matte ær helt galen" i ansiktet. Ett riktigt happy face. Han førstod inte riktigt varfør vi skulle jogga tillbaka ner, nær vi æntligen kommit upp på toppen.

Imorgon sker det, den stora julspinningen. Det ska bli kul, har lyssnat igenom skivan och planerat min timme. Så skoj!

Oslo ær svinkallt. Længtar hem till kylan, den jag ær van vid. Hær ær det så råkallt. Brrrr.

Jobbe, jobbe, jobbe.

Inga kommentarer: