tisdag 20 november 2012

Efter en slirig och mörk väg




Så har jag landat i soffan på det största hotellrum jag någonsin har bott på. Det är två rum med öppen planlösning och superstor toalett. Lyx. Synd att jag är så trött att jag snart kommer landa i sängen.

Jag skulle träna hade jag tänkt när jag kom fram. Sen så upptäckte jag att jag var oerhört trött (inget ovanligt i det, jag är inte direkt känd för att vara en kvällsmänniska). Fast det var väl där någonstans som jag insåg att jag ju redan har tränat idag. I morse var jag ju på gymmet.

Då bestämde jag mig ganska snabbt för att det får räcka. Det är fint med lite tid och bara slappna av efter några timmar i bilen i mörker och halka.

Träningsvärken börjar redan komma, jag var stark i morse förstår ni. Så där lite förvånade stark för att vara klockan 6 på morgonen. Så då blir det så här några timmar senare (lite väl tidigt? ;) )

Inga kommentarer: