tisdag 13 november 2012

Jag och min bebis



Det finns någon som betyder precis allt för mig. Precis allt. Och han är liksom den absolut bästa. Han har varit med i vått och torrt. Bott med mig i Stockholm, Oslo och Äppelbo. Han hänger med på allt och är nästan alltid glad. Han kan dock vara sur som ättika om jag till exempel lämnat honom några dagar eller så. Han är världens bästa värmare och han har så otroligt mycket kärlek att ge. Han som slickar mina tårar när jag är ledsen och gör mig glad igen. Min lilla bebis som är en liten hund.

Idag har han varit hos veterinären. En inflammerad analsäck. Låter inte trevligt. Och lilla skrutten fick pencillin och blev lite neddrogad för att klara av "tömningen". Allt detta händer när jag sitter i bilen på väg till Oslo (jobbet). Stackarn.

Världens bästa lillskrutt.

Och jag vet, jag är minsann lite fånig. Fast vem sjutton är inte det som har världens bästa lilla vovve? :)

En mycket liten kille:

Som här är 6 år (syns nästan ingen skillnad va?) Nu är han hela 7 år, tänka sig. Liten har blitt stor.

Inga kommentarer: