måndag 12 november 2012

Gillar att träna tillsammans med min man:

På fredag och söndag så blev det träning tillsammans med min man.

Skitkul helt enkelt. Jag gillar verkligen att vi delar intresset för träning.

På söndag körde vi lite rygg och mage i ca 1 timme.

Avslutade med några riktigt härliga övningar som verkligen är skitbra.

Här är sågen: Utgå ifrån armhävningsposition med armbågarna och underarmarna på bollen med händerna ihop. Rulla bollen lätt framåt genom att trycka med armarna. Återgå till startposition. Jag körde med knäna i eftersom jag inte är tillräckligs stark än.





Övning Sågen - Armbågar på bollÖvning Sågen - Armbågar på boll



Här är armfällning liggande, fast vi körde med hantlar i händerna. Ligg på rygg med övre delen av ryggen, skuldror och nacke vilande på boll. Lyft upp höftpartiet så att det blir en rak linje mellan lår och bål. Fäll växelvis en arm utåt sidan.



Övning Armfällning liggande - På boll

Övning Armfällning liggande - På boll

Inga kommentarer: