fredag 18 juli 2014

Klick!



En gång i tiden så fick jag en systemkamera av min dåvarande svärmor. Det är absolut inget fel på kameran, hon ville bara uppgradera sig till något bättre. Har jag fotat med den särskilt mycket? Nej jag har inte det. Nästan inte alls.

Min plan är att plocka fram den i helgen och liksom lägga den mer strategiskt så att jag faktiskt börjar använda den.

Jag skulle älska att ha fina bilder på bloggen till exempel. Inte lånade (läs: googlade - om som till viss del inte ens är tillåtet) eller fina iphone bilder. Utan lite mer.....snyggt.

Fast risken är väl att det blir lite för krångligt och att jag plötsligt inte hittar någon inspiration alls.

Första steget, leta fram kameran. Ladda den. Och sen....fota! Sen får vi se vad det blir med det. Har noll koll.

Inga kommentarer: