tisdag 8 juli 2014

Varmare än varmt!

Himla fint väder idag. Ännu bättre med lite åska och regn på kvällen. Skönt att rensa luften lite. Älskar åska!

Fick verkligen känna hur varmt det var när jag bestämde mig för att springa hem     till mamma och pappa. Intervaller, värmde upp ca 10 min dvs lätt jogg och så blev det om jag inte minns fel 17 intervaller 1 min, 30 s vila (gå) mellan. Sjukt drygt i värmen. Svetten sprutade och på slutet hade jag gelében. Svårt att liksom styra vart jag skulle. Men jag gjorde det.

Drack många stora glas vatten när jag kom fram. Tog en timme innan eftersvettningarna gav med sig. 

Mamma bjöd på räkmacka! Tummen upp för det.

Och så fick jag låna några inredningstidningar. Så bläddrat i dem ute på altanen och hört på regn och åska. 

No worries, imorgon kommer solen igen! 

A

Inga kommentarer: