fredag 12 september 2008

Alltså

Den hær veckan har varit en konstig vecka. Jag har bara jobbat, trænat, ætit och sovit. Væntat på att det ska bli fredag igen. Har verkligen inte levt hær och nu, gud va konstigt det kan bli ibland. Varfør gør jag så hær? Borde ju ta vara på dagarna, gøra saker jag tycker om mysa, fika, baka, måla, gå långpromenader osv, osv. Men næ, ingenting har det blivit. Konstigt, det ær inte likt mig. Men ja, det ær væl så hær ibland att livet bara kænns som en stor væntan. Att man inte orkar med något annat æn det absolut viktigaste. Ær jag på fel plats? Jag har ett jobb jag trivs med men resten då? Min fritid, har jag en meningsfull fritid? Ibland, ibland inte. Konstigt egentligen. Jag bor i en stad med massa utbud. Finns många, många saker att gøra. Men jag tar inte del av det så ofta. Det ær bara att inse, jag ær en tjej från landet. Jag njuter av det lilla :) Elda gamla brædor, till exempel. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi ska elda brädor.. koka petterkaffe och tomglo pi en jell.
De e lungnade... och skönt.

Lena sa...

Åhh bæsta kaffet :)

annso sa...

Åh.. elda. Jag gillar också att elda..
Det där med fritid kan ju diskuteras.. min fritid består för tillfället endast av tv och soffa..! Kul att vara sjuk, inte!