måndag 22 september 2008

Min nya hobby

Jag längtar efter att köpa en riktigt bra kamera. Sen ska jag börja fotografera. Jag älskar tanken på det. Kommer ihåg när jag var barn och sprang/hoppade bakom pappa i skogen och såg saker överallt som jag ville fotografera. Hur jag höll upp händerna och såg bilder överallt.Det är nog det som blir min nya hobby. Sara har en finfin kamera, den kostade ungefär fyra och ett halvt tusen kronor. Det blir så fina bilder. Jag får börja spara lite pengar. För jag ska ta kort. Fina, färgglada kort. Fånga ögonblicket. Vad tror ni om det, skulle det passa mig?

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kommer att bli en ny mammaratsi,
det ligger i släkten/ma

Lena sa...

Hahah jaaaa sækert. Va glad jag blir, du fick till det till slut. En liten kommentar från mamsen, hærligt morsan! Kramkram