tisdag 23 september 2008

Køøøøøøø


Jag blev sittande i trafiken idag. Det ær bland annat då man børjar længta hem. Det hade varit en olycka, och trafiken stod stilla. Det tog mig en och en halv timme att ta mig till jobbet (normalt, ca15min) Hm, ingen kul start på jobb dagen. Framførallt inte før han som satt och væntade på massage. Jaja, nu ær det ju bara så att det går ju inte att styra. Jag satt i køn och blev irriterad och det kændes som, att det finns bættre saker att gøra æn att sitta i kø. Sen børjade jag tænka, jag borde ju hitta på något som jag kan gøra nær jag sitter i kø. Utnyttja tiden lite, då kanske det kænns lite bættre. Lyssna på cd bok, det vore ju bra. Men det har jag ju ingen. Men sen satte jag i en cd i spelaren (som faktiskt før en gångs skull fungerade). Høg volym och så børjade jag sjunga allt jag orkade! Jag blev glad istællet før irriterad, så det var bra. Men jag vet inte om det var så vacker, men det spelar liksom ingen roll. Jag gillar att sjunga :)

Inga kommentarer: