måndag 12 januari 2009

Att drömma

Jag har så levande drömmar just nu. Jag drömmer varje natt om äventyr och vardag. Om kramar och vandringar med stora ryggsäckar. Om stränder med turkost vatten.Snöbollskrig och kramkalas. Vin och sång runt lägerelden. Jag är aldrig själv i mina drömmar utan jag har en man vid min sida. Samma man. Och vi är glada tillsammans. Väldigt glada. Det är så levande drömmar att jag nästan tror att det är verklighet när jag vaknar. Jag vill att det ska vara precis så.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men du vet ju hur de e... Tanken styr allt...:-)

Sluta aldrig hoppas
sluta aldrig be
sluta aldrig drömma
under kan ju ske...

Dröm på bara så händer de...

Lena sa...

Fast, du vet det är så märkligt för det är någon som plötsligt bara dykt upp i mina drömmar på nätterna. Som en liten överraskning. Ingen gammal kärlek jag längtar efter, det finns inte någon sån. Väldigt märkligt måste jag säga. Undrar vad han skulle säga om han visste att han var med i mina drömmar...skräck kanske, Haha

Anonym sa...

Hehe... ja de e nog bäst att han inte vet. Inte än iaf...

Lena sa...

Det vore kanske att ta i lite, eftersom jag nästan aldrig pratat med honom. Eller kanske det är den perfekta starten: hej, jag brukar drömma om dig. :)