onsdag 14 januari 2009

Vilken dag det blev

Då sitter jag här i soffan och smuttar på mitt goda te. Jag vet att det är väldigt vuxenvarning. Men det är väl bara att inse, jag är väl det då. Hur blev det så? Jag förstår ingenting, det känns som vissa saker hände igår och så var de tio år sedan. Nog om det.

Min dag idag blev lite intensiv. Kul och mycket variation. Så här blev det idag efter att ha fått hoppa in som vikarie och så där.

10-12:30 Inköpsmöte med MXDC
12:30-15:45 Reception
15:45-17:00 Styrka45 och Box 30
17:00-18:00 Corebar
18:00 Lite vila och paus - solade lite solarium för att bli fräsch, drack lite proteinshake och åt en banan. Pratade skit.
19:00-20:00Spinning 55min

Sen landade jag här. Mätt och belåten är jag. Ska bli skönt att krypa till kojs så småningom. Nu hägrar CSI som jag blivit smått beroende av. Ska skynda mig att värma vetekudden. Jag gillar det. Lite varmt och skönt och så där. Istället för en karl som kan massera. :)

Inga kommentarer: