torsdag 15 januari 2009

Torsdag

Nu är det torsdag och en hel dag har jag framför mig. Jag ska ut och strosa lite på stan. Titta lite, se på folk. Dricka en god kaffe. Bara mysa lite så där som man kan göra i en stad.

Eftermiddagen är vikt åt jobb som vanligt. Idag blir det vila från all träning. Det behövs. Men kroppen mår faktiskt riktigt bra igen efter en natts sömn. Fantastiskt.

Jag ska köpa lite må bra grejer. Det var länge sedan jag hade mitt "minispa". Ansiktsmask och hårinpackning, ska inhandlas. Det får bli imorgon kväll eller så blir det på lördag eftermiddag. Innan festen, jag är nämligen bjuden på partaj. 2 gånger 30. Skoj!

Jag tycker det är lite läskigt att dagarna bara ramlar på. Det var väl nyss måndag? Nu är veckan snart slut. Men det är kanske ett tecken på att jag mår bra och trivs, om det bara rusar på. Jag märker ganska tydligt på mig själv att jag mår riktigt bra. Jag klarar att vara själv. Jag mår bra av det. Jag är inte stressad av att inte ha något att göra. När jag mår lite halvbra så där, så måste jag ha mycket att göra hela tiden. Stressar fram och ser till att dagarna är fyllda av saker och människor. Nu är det mera, jag trivs, är lugn och glad. Har fullt upp, men ett helt annat lugn. Det är skönt.

Simma lugnt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur fasiken har du gjort för att stressa av?...Tips mottages tacksamt.

Lena sa...

Återkommer senare....