söndag 11 januari 2009

Resan till Dublin

Nu blir den av, det är bokat idag. Det ska bli härligt. Vi kommer att ha så kul. Jag känner redan nu att det kommer bli helt galet. Vi har bestämt oss för att inte boka boende, bara för att göra det lite mer spännande. Hahaha undrar om vi kommer stå där på torsdagen, med blodsockersvacka, trötta fötter och ångra oss bittert. Nej då. Det kommer bli jättebra. Om det krisar så får vi flörta ;) . Irländarna är ju kända för att vara europas trevligaste folk. Det säger ju allt. Härligt!

Dricka Guiness och Jameson. Lyssna och dansa till den irländska musiken. Kanske vandra på några gröna kullar. Vi får se vad som sker. Den 26 februari, då packar vi väskan och drar. Vi möts på flygplatsen Sandra och jag Jag firar min födelsedag på Irland, det känns fantastiskt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

alltså, det kommer bli så jäklarns skojsigt....längtar som en tok!!!!!
Laddar m lite socker i olika former så vi har ett litet lager när blodsockret faller... ;)

Lena sa...

Hahaha, ja det ær nog en bra ide. Måste vi ha vet du, lite choklad och så dær.:) Eller så tar vi bara en guiness på nærmsta pub :)

petra sa...

åh vad härligt. ni kommer att få det helt fantastiskt! tänk på mig, när ni vandrar över den gröna ön.

Lena sa...

Självklart ska vi tänka på dig Petra. Sååååå synd att du inte kunde hänga med (den här gången).

Anonym sa...

In´t nô ågôm... Ni e juh Brudar me skinn på naso...helt övertygad att ni fixar detta... Ni kan säkert sova stående om, så mot förmodan skulle bli nödvändigt...vilket ja inte tror...he
-per-