söndag 4 januari 2009

Im back

Jag är tillbaka i Oslo i mitt rum i lägenheten på Skillebekk. Det känns bra. Riktigt bra faktiskt. Klart jag gärna hade varit ledig längre och varit hemma och myst/festat/åkt skidor och så vidare. Men det känns faktiskt riktigt bra att vara tillbaka i vardagen. Börja träna igen, lite mer på riktigt. Få lite balans gällande mat intag. :) Jobba.

Jag tycker att det nya året börjat härligt. Jag känner mig så himla nyfiken på vad som kommer ske. Jag nästan snubblar fram i iver för att undersöka vad som kommer hända. Haha. Jag behövde vara ledig.

Idag på jobbet har jag haft massor att göra. De som jobbat under mellandagarna har inte gjort mycket. Så det var bara att lägga in en växel och köra på. Sen har vi börjat med inventering. Allt vi säljer ska räknas och skrivas ner. Inte så kul, med det får klockan att ticka på.

Det som känns oerhört märkligt är att min lilla vovve inte är på plats. Jag lämnade honom hemma. Han behöver få vara en vanlig hund, leka i snön och sånt där. Inte behöva vara stadshund hela tiden. Jag behövde en liten paus också. Bara tänka på mig själv. Men jag saknar honom. Jag är halv utan han vid min sida. Han är min bästa vän. Men nu får vi längta efter varandra. Det är bra.

Inga kommentarer: