fredag 6 april 2012

Årets önskeplaner:

* Jag vill köpa mig en racercykel som jag kan cykla till jobbet med. (har fått möjligheten att köpa mig en jättefin cykel till ett jättebra pris för att vara den typen av cykel)
* Jag vill vara mer i skogen och njuta av att ha den nära. Gå långa turer och bara vara. (planera in lite längre turer i kalender, prioritera)
* Jag vill stå vid en svart tjärn och fiska. (köpa nytt fiskespö och kort)
* Jag vill sjunga högt och mycket, hela tiden. (det gör jag redan)
* Jag vill köpa mig en kajak för fantastiska naturupplevelser. (spara pengar, fundera över hur viktigt detta är för mig ska pengarna satsas?)
* Jag vill vara på fjället. Vandra. Ströva. (Sälen är nära, Norge är fantastiskt, Sverige liksaså- utlandsresa - alperna?)
* Jag vill förbättra mitt skytte. Dvs. skjutbanan ska få jämna besök. (bara att göra, bössan har jag, ammunitionen är bara att köpa, arrangera jaktstig?, skjuta hagel igen)
* Jag vill sova under bar himmel. (otroligt mysigt, flera gånger under sommaren ska det här ske)
* Jag vill älska av hela mitt hjärta. (jag älskar livet, familjen, vänner, släkt, mig och så småningom en man - dock ingen stress med det sista fast gärna idag :))
* Jag vill jaga mer. Bli en bättre jägare. Våga mer. (vara mer delaktig, våga hänga med på nya jakter)
* Jag vill umgås med människor, dansa, skratta, sjunga, bara vara. (fest ibland behövs, det ger mig energi)
* Jag vill ha kul. (fundera ut vad som får mig att bli extra glad och tillföra mer av det - allt på listan och mer)

Inga kommentarer: