söndag 15 april 2012

Ja men gud i himmlen

Vet ni vad jag precis gjorde.

Jag fick ett litet ryck av panik. Hjälp jag kommer att vara själv i resten av mitt liv. Hur ska jag hitta drömprinsen, när jag gillar att vara själv ute i skogen? Ska han plötsligt bara stå där bland stubbar och träd?

Så jag lade ut en profil på en känd dejtingsida. Jag fyllde noga i alla test och hit och dit och skrev en ganska bra presentation av mig själv. Efter det så var jag nog medlem i ca 10 min. Sedan tog jag bort profilen.

Jag ville inte.

Det kändes inte alls jag. Just nu. Jag internetdejtade förrut, med norrmannen. Det var så vi möttes.

Nu kändes det så otroligt fel. Allting.

Antagligen för att jag inte alls är redo. Eller helt enkelt för att hjärtat fortfarande bearbetar saker som hänt.

Inga kommentarer: