tisdag 5 augusti 2008

Dagen som varit

Min lediga dag, som chefen överraskade mig med igår. Dagen började bra, jag bestämde mig för att jogga. Och inte bara gjorde det, utan det gick bra också. Med massa energi kvar i kroppen så bestämde jag mig för att ta en liten tur med inlines också, trots att det var lite stormigt ute. Gud va härligt det var! Måste göras oftare. Sen så fick jag massage. Shiatsu, ont, ont, ont, men väldigt välbehövligt. Tack Cate. Och sen en tur till frissan. Så nu är jag snygg. Vilken dag!

Bästa ögonblicken med dagen:

* Hallon - sprang förbi en hallonbuske, lyckan var total
* Massage - välbehövligt
* Vinden - det är så härligt när det blåser ibland
* Mannen i affären som log med hela ansiktet - jag blev glad
* Nisses blick - han blir så lycklig när jag plockar fram inlinesen

Inga kommentarer: