måndag 25 augusti 2008

Söndag

Det är söndag. Jag och Nisse har varit till Frognerparken för att leka med andra hundar och mattar/hussar. Idag sken solen så då innebär det oftast att det är massa hundar där, vilket det också var. Men Nisse hade bara ögon för en. En söt liten mops flicka, han blev helt enkelt kär(alternativet kan vara kåt).Uppvaktade henne intensivt. Så intensivt att jag flera gånger fick gå emellan och säga, skärpning grabben prova med lite blommor eller nått istället. Till slut så gick kärleken därifrån. Nisse gillade inte läget och sprang efter henne. Ja det slutade nästan med en hjärtattack. Springa sprint bakis är inte min grej. :) Jaja, hur som helst så kom vi båda hem välbehållna. Sen överraskade jag mig själv med att damma, dammsuga, torka golv. Nu har jag däremot intagit soffläge. Lite trött. Mysdagen. Jag och Grodan i soffan.

Inga kommentarer: