fredag 3 oktober 2008

En vaggande sprætthøna!

Jag ær på jobbet men jag passar på att blogga lite. Jag har ju som sagt lite problem med internet hemma så det blir inte så mkt bloggande. Kanske lika bra det. :)

Idag ær jag en trøttis. Jag har æven vissa problem med att gå. Efter att ha haft spinning i fyra dagar i rad + styrketræning så børjade mina ben strejka under gårdagen. Det sitter fortfarande i. Jag går omkring i min lilla værld som en liten tant. Vaggar førsiktigt fram. Nisse førstår ingenting! Han kollar på mig, och jag kan liksom se hur han tænker: Men morsan kom igen nu, øka takten! Men jag fortsætter bara vagga fram sakta, sakta. :) Haha. Helt galet ær det, men jag får væl bara bita i det sura æpplet och vagga vidare. Imorgon ær det nog bættre :)

Førøvrigt så børjar jag inse att jag också ær som en høna nær jag går. Sprætter fram i livet. Nær det regnar och ær bløtt så får jag næmligen vatten ænda upp på baksidan av låren. En sprætthøna med andra ord. Helt galet ær det. Så det ær bara att byta byxor.

En vaggande sprætthøna, det ær jag det torsdagen den 2/10- 2008. (ÅÅhhhh ær det redan oktober?? Vart tar tiden och alla dagar vægen? )

Inga kommentarer: