torsdag 30 oktober 2008

Lite allt möjligt

Har varit hos min "coach" idag. Vi pratade om många saker. Det är lite jobbigt att förändra sina invanda beteenden. Men jag vill ju det. Men det river upp lite gammalt och så där. Jag har ju ett fritt val att tänka hur jag vill så jag försöker få bort mina måsten. Men många tankar blir det. Så det bubblar väl över imorgon eller så, när jag fått fundera lite.

Till exempel så har jag på sista tiden inte kunnat äta . Jag försöker, lagar mat men det smakar inte gott. Jag sitter och petar. Tvingar i mig maten. Tuggar och tuggar. Maten har för mig blivit ett MÅSTE. Men jag ska nu försöka tänka, jag VÄLJER att äta för det ger mig energi och får mig att må bra. Får se om det ger resultat. Jag klarar ju inte att träna om jag inte äter. Och träna, det mår jag verkligen bra av.

Har haft PT timme idag, tränat lite själv och så har jag sett på film. Tvättat och fixat. Ätit.

Och just det, det snöar i Olso. Och mina vinterdäck är i Äppelbo.

Inga kommentarer: