lördag 25 oktober 2008

I min filofax

Jag skriver alltid upp små fina tankar, lite tips och ideer som jag hittar lite varstans, i min filofax. Så nu sitter jag och blæddrar och læser och blir inspirerad. Hær kommer ett litet urval:

7 nycklar till ditt briljanta jag:
  1. Medvetenhet
  2. Optimism
  3. Harmoni
  4. Insikt
  5. Passion
  6. Vision
  7. Mod

"Live your dream, Lyckan kommer till dem som skrattar, When future knocks - open the door, Størst av allt ær kærleken, One day it will come true, Det handlar inte om att vinna eller førlora utan om att gøra sitt bæsta, Lyssna utan att dømma, Man måste våga før att vinna, Det finns två sætt att leva sitt liv: det ena som om ingenting ær mirakel-det andra som om allting ær det, Tænk positivt, Nær det går mindre bra-var nøjd med att du gjorde ett ærligt førsøk, Jag ær vacker och duger precis som jag ær, Hur andas jag?, Det ær før oss solen går upp, Det finns inget annat misslyckande æn att sluta førsøka, Ælska som du aldrig blivit sårad, Jag kan Jag vill Jag ska, Impossible is nothing, Folk utan humor har jag svårt att ta på allvar, Live like you mean it, Varje gång jag ser dig i resten av mitt liv kommer jag bli lycklig"

Det var dagens inspiration. Min favorit idag: Størst av allt ær kærleken!

Inga kommentarer: