torsdag 30 oktober 2008

Blöta fötter

Dagens långpromenad var slask. Snön är inte kvar, utan bara en blöt sörja över Oslos gator. Huh va blöta mina fötter blev. Måste köpa mig gummistövlar eller ett par vinterskor som håller mig varm och torr om fossingarna. För oavsätt väder ska ju min lilla vovve ut. Så är det bara. Så även efter en varm dusch så är jag frusen. Brrr.

Jag bantar inte, går inte på diet eller deffar. Det är bara så att mat är inte gott, för tillfället. Jag försöker verkligen att få i mig det jag behöver. Så oroa dig inte, lilla mamma. Men jag är så glad över att du bryr dig. Tack.

Jag ska jobba idag. Vilodag från träning. Min kropp behöver det, har ont i varje muskel. Vore skönt med ett varmt bad. Värma upp de här stela, trötta musklerna. Kanske ska försöka boka in en massage. Det vore så skönt. Lyx.

Inga kommentarer: