måndag 6 oktober 2008

Fossingarna


Jag har fått en ny vana som ær så dær helt underbart skønt att jag inte riktigt førstår varfør jag inte gjort det mer ofta. Jag har børjat med fotbad. Och det ær enligt mig helt underskattat. Det ær så skønt att stoppa ner kalla føtter i varmt vatten. Just nu har jag "nått fotsalt" som jag hittat men man kan ju æven ha i olja. Och så kan man ju æven mixa, gøra lite som man vill. Men det finns ju givetvis massvis av produkter. Jag avslutar i alla fall med att smørja in mig med en fotkræm. Helt underbart skønt. Trøtta føtter får vila en liten stund.

3 kommentarer:

Lena sa...

Hahaha, ja alltså nu ser det væl kanske inte ut som på bilden. Jag har ju ett uppblåstbart fotbad. :)

Anonym sa...

Se bara till så att mobilen inte är i närhenen vid fotbad...
Kan lätt halka i...

(en som har erfarenhet av detta typist...)

Lena sa...

Haha, ja just det ja. Jag får se upp.