lördag 4 oktober 2008

Helgens planer

Är inga alls, eller jo jag ska ju jobba. Det är inget jag direkt är överlycklig över. Men jag ska ju snart vara ledig ganska många dagar. Så det är bara att bita ihop. Jag har ju blivit så bortskämd med att ha så mycket att göra hela tiden, att helgjobbet i reseptionen blir så tråkigt. Lång dag, och oftast väldigt lite folk. Dessutom är det ju höstferie den här veckan. Som jag skulle kunna översätta till höstlov :) Så det är många som är vid sin hytte och inte kvar här i stan. Men jag ska iaf ha en PT timme imorgon och på söndag blir det instruktörs timmar styrka45/spinning45 :) Så förhoppningsvis så går det något fortare. Nisse får följa med på jobbet under helgen. Annars får han vara ensam många, många timmar. Så han förvandlas till en liten gymråtta på helgerna. :)

5 kommentarer:

annso sa...

Tänk vad roligt om jag hade kunnat komma och sitta av lite dötid hos dig!

Uuuuh. Lena jag saknar dig!

Lena sa...

Jag saknar dig oxå vænnen!! Kom hit och hælsa på!! Nyår i Støten??

annso sa...

I wish. Vi beviljas ingen semester under jul och nyårsperioden och jag är endast ledig julafton juldagen, nyårsafton och nyårsdagen.. sen är det full rulle hela december och halva januari... :(

Lena sa...

Jahaja, typiskt oxå!

Anonym sa...

haha, nisse kommer ju snart se ut som en bulldog om han ska hänga på gymmet varje helg du jobbar.... vad tar han i bänkpress??? (det många män mäter sin manlighet i)...
hahahaha, kan se detta framför mig... GRYMT!!!